Case

IDUN MINERALS och Agneta Sjödin i samarbete

Med en gemensam värdegrund om en hållbar framtid har IDUN Minerals sedan en tid tillbaka inlett ett långsiktigt samarbete med Agneta Sjödin.
Med gemensamma krafter skapas nu möjligheten till att sprida en medvetenhet kring produktion och innehåll av kosmetik som kan bidra till bra val både för oss som individer och vårt jordklot. 
IDUN och Agneta Sjödin lanserar tillsammans en hållbar, näringsrik och skön hudvårdsserie för den aktiva kvinnan mitt i livet.

Tillsammans gör vi skillnad – på riktigt och hjälper konsumenter att göra kloka och hållbara val.

SvFFs sälj- och marknadsavdelning – ett tydligt syfte skapar en relevant och hållbar affär

I början av 2020 fick vi uppdraget av Svenska Fotbollförbundets sälj & marknadsavdelning att skapa ett tydligt syfte för att öka kraften, tydligheten och relevansen i verksamheten. Projektet döptes till #vårvägframåt. Det vi inte visste då var att en pandemi, några veckor senare, skulle slå till med full kraft och förändra vardagen – på riktigt!

Det arbetet vi gjorde då, dvs att identifiera ett tydligt syfte, levandegöra värderingar och skapa en vision för verksamheten ligger idag till grund för det dagliga arbetet, affärsstrategi och verksamhetsplan framåt.